Wij vertalen identiteit naar een helder verhaal dat jouw merk herkenbaar maakt en vertrouwen oproept.
Sterke merken zijn mooi, worden geliefd maar maken producten en bedrijven ook beter. Begin je een nieuw bedrijf, sta je voor een grote verandering of wil je meer eenheid en karakter in je communicatie? Vraag je dan eens af of het tijd is je merk scherp te stellen.
Dappr is een praktisch merkenbureau en helpt je deze uitdaging aan gaan. Samen gaan we op zoek naar je identiteit, onderzoeken je merkwaarden en doelgroep en ontwikkelen een merkstrategie die je helpt je doel te realiseren. Geen ellenlange onderzoeken, maar doortastend vragen, luisteren en reflecteren.
Merkstrategie
Een merkstrategie is het fundament onder je communicatie. No-matter of dit online of online is. Het is de zoektocht naar je identiteit, dat wat je onderscheidt van anderen. Dat waarom mensen graag bij je komen of kopen. Wij helpen je aan de hand van praktische tools te komen tot een sterke merkstrategie die je past nu en in de toekomst. Meer weten?
Merkcreatie
Durf je de vertaling van papier naar praktijk te maken, dan hebben we het over merkcreatie. We gaan op zoek naar jouw verhaal, tone of voice, uitstraling en boodschap. We gaan op ontdekking naar een jas die jou merk past. Hebben we je boodschap en concept ontwikkeld. Dan wordt dit geborgd in een online of hardcopy brandbook. Een verzekering voor consistentie in je communicatie.
Merkactivatie
Creatief concept bedacht huisstijl staat, klaar? Zeker niet! Je merk gaat pas leven als je er mee naar buiten gaat. Samen bedenken we acties die je doel en doelgroep raken en het contact zoeken. We brengen je doelgroep in beweging. Digitaal of online activatie no-problem, ons team staat klaar je zichtbaarheid te vergroten.
Hoe wij werken
We laten je niet zwemmen met dromen die geen realiteit worden. We zijn praktisch maar doordacht. We zijn creatief, maar realistisch. We zijn daarom Dappr, denken durven en doen. Ondanks een compact team best wat ervaring met veranderende bedrijven en merken. Wil je eens sparren – euhhh proaten over je plannen en ambities, neem contact op.